Przejdź do głównej zawartości

Soy Luna [Opracowanie] ,,La vida es un sueno" - Luna


Zapraszam na opracowanie piosenki La Vida Es Un Sueño - Życie jest snem.








                                                          Piosenka na płycie





W wykonaniu Luny na Openie


MUSIC ON - Karol opowiada




Tekst :

Estoy aquí
Sin nada mas
No se porque
Lo siento así

Parece que
Esta vida no es real
Relámpagos, memorias
Un fuego que me separo

Quieren que yo
Pueda encontrar mi verdad

Pero hay tanto amor alrededor
Y mariposas en mi pelo
Sueños en el aire
Sueños en el aire
Y la llave que abre el cielo

Quiero recordar que la vida es un sueño
Y se hace realidad
Si no dejo de intentar
Aun queda mucho por andar

Quiero recordar que la vida es un sueño
Y en mi corazón siempre guardare un lugar
Por si te llego a encontrar
Al despertar

Imagine felicidad
Caminos que, quiero seguir
Y que al andar, me acercan mas y mas
Una canción, memoria
Historias que no conocí
Que suenan en mi
Encontrando mi verdad

Pero hay tanto amor alrededor
Y mariposas en mi pelo
Sueños en el aire
Sueños en el aire
Y la llave que abre el cielo
Quiero recordar que la vida es un sueño
Y se hace realidad
Si no dejo de intentar
Aun queda mucho por andar

Quiero recordar que la vida es un sueño
Y en mi corazón siempre guardare un lugar
Por si te llego a encontrar
Al despertar

Siempre habrá un amanecer
Para que donde de estés
Puedas volar a donde estoy
Esperando encontrar
Lo que le falta a mi libertad

Quiero recordar que la vida es un sueño
Y en mi corazón siempre guardare un lugar
Por si te llego a encontrar
Al despertar



                                         Tłumaczenie :        




Jestem tutaj,
zupełnie sama.
Nie wiem dlaczego
tak mi przykro.
Wydaje mi się,
że to życie nie jest prawdziwe.
Błyskawice, wspomnienia,
ogień, który mnie oddziela.
Chcą mnie,
dlatego muszę odnaleźć swoją prawdę.
Ale nie ma tak dużo miłości wokół,
i motyli w moich włosach.
                                            
Jestem tutaj,
zupełnie sama.
Nie wiem dlaczego
tak mi przykro.

Wydaje mi się,
że to życie nie jest prawdziwe.
Błyskawice, wspomnienia,
ogień, który mnie oddziela.


Chcą mnie,
dlatego muszę odnaleźć swoją prawdę.

Ale nie ma tak dużo miłości wokół,
i motyli w moich włosach.
Sny wiszą w powietrzu.
Sny wiszą w powietrzu.
A klucz otwiera nam niebo.

Chce sobie przypomnieć, że życie jest snem
i stanie się prawdą,
jeśli będę próbować.
Jest jeszcze wiele do zrobienia.

Chce sobie przypomnieć, że życie jest snem,
i w moim sercu zawsze będzie miejsce
jeśli kiedykolwiek
znajdę to po przebudzeniu.

Wyobraź sobie szczęście.
Drogi są po to by podążać,
i chodzić po nich by być bliżej.
Pamiętać piosenki,
historie, które poznałam.
W moim śnie, by
znaleźć moją prawdę.

Ale nie ma tak dużo miłości wokół,
i motyli w moich włosach.
Sny wiszą w powietrzu.
Sny wiszą w powietrzu.
A klucz otwiera nam niebo.

Chce sobie przypomnieć, że życie jest snem
i stanie się prawdą,
jeśli będę próbować.
Jest jeszcze wiele do zrobienia.


jeśli kiedykolwiek
znajdę to po przebudzeniu.

Zawsze będzie świt,
gdziekolwiek jesteś.
Możesz latać tam, gdzie jesteś.
Znaleźć nadzieję.
To co utrudnia nam naszą wolność.Chce sobie przypomnieć, że życie jest snem,
i w moim sercu zawsze będzie miejsce
jeśli kiedykolwiek
znajdę to po przebudzeniu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Soy Luna - Kto kogo dubbinguje? Prawda o dubbingu

Witam w tym poście temat: Kto kogo dubbinguje? Zastanawialiście się kiedyś kto podkłada głos waszego ulubionego aktora? Podałam linki z bardzo dokładną informacją  o osobie która podkłada głos i postaci z Soy Luny. Przykład:   Katarzyna Sawczuk (informacja o Katarzynie) – Luna Valente (informacja o Lunie) Miłego czytania Katarzyna Sawczuk – Luna Valente Marta Dylewska – Ámbar Smith Aleksandra Kowalicka – Nina Simonetti   Bartosz Wesołowski – Cato Paweł Ciołkosz – Miguel Valente Piotr Bajtlik – Tino Lucyna Malec – Sharon Benson Lidia Sadowa – Mónica Valente Wit Apostolakis-Gluziński – Matteo Balsano Mateusz Rusin – Nicolás „Nico” Navarro Barbara Garstka – Jazmín Gorjesi Maciej Falana – Simón Álvarez Marta Markowicz – Delfina „Delfi” Alzamendi Maciej Dybowski – Pedro Arias Klaudia Kuchtyk – Tamara Ríos Dominika Sell – Jimena „Jim” Medina Karolina Bacia – Yamila „Yam” Sánchez Józef Grzymał

Soy Luna sezon 2

Hejka!  Wiem, troszkę mnie tu nie było i bardzo Was za to przepraszam.Od teraz posty będą co tydzień i częściej. Więc przejdźmy wreszcie do posta Jak wiadomo, długo wyczekiwany przez nas 2 sezon rozpoczął się już wczoraj (18.09). Jak można zauważyć, dubbing jest dosyć słaby... U niektórych postaci, np.Amandy, Rey'a, Ramira, Tamary i Pedra .Postaci te mają dziwnie wyższy głosik :D Cóż, tak bywa.Miejmy nadzieję, że to się poprawi :) W 2 sezonie będzie duuużo nowości, np: - Kamery w J&R -Wieele piosenek -Dużo komplikacji w związkach -Odejście Tamary -,,Władza" Luny w J&R -Plan Ambar Do tego miliony innych rzeczy o   których napiszę w następnym poście. Ukaże się również nowa seria : Podsumowanie tygodnia. Dzięki za przeczytanie                                                                                                                           Ambi :*

Soy Luna: Podsumowanie tygodnia #2

Jak mówiłam, już dzisiaj nowe podsumowanie <3 Odcinek 6 Santi chwali Lunę na scenie. Rey próbuje zatrzymać panią Sharon, która chce biec i nakazuje tacie Luny zadzwonić po lekarza. Nina obiecuje pomoc Lunie w Poznaniu jej przeszłości.Następnie na scenie występuje z Gastonem w piosence ,,Mitad y Mitad" (opracowanie tej piosenki pod odcinkiem) Jim dziękuje Nico za piosenkę.Jim i Yam martwią  się, czemu nie ma Ramiro.Po chwili decydują się nie wystąpić. Na scenę wchodzi Ambar z piosenką ,,Como me Ves" Jim przypomina sobie, że przed Openem wysłała niemiła wiadomość Nico i próbuje to naprawić, usunięciem tego... Luna wieczorem spotyka w kuchni Pani Sharon.Milionerka musi z nią porozmawiać.Pyta ją jak się czuje itp.Po chwili przychodzi Rey i zabiera ją do pokoju. Ramiro chce przeprosić Jim i Yam za to, że go nie było na Openie. Jim ponownie próbuje odblokować telefon Nico, lecz tym razem blokuje ho na dobre. Sharon nadal rozmyśla nad