Przejdź do głównej zawartości

[Opracowanie],,Catch me if you can" - Ambar

Witajcie w kolejnym opracowaniu.Zajmiemy  się  ,,Catch me if you can" - Złap mnie jeśli możesz.











                                                            Muzyka na płycie




TEKST
Let me own the dark
Back to the start
Watching every footstep in front of me
Been chasing fire
Been walking over wire
I see what I wanna see

Going straight to my head
I just can't pretend
What have you done to me?
I was walking the wall
Now I'm a free fall

I'm a runaway
Jumping out of place
Be my parachute
Be my parachute
Throw me in the skies
Nothing left to hide
Just the fireflies

Catch me catch me catch me if you can
Catch me catch me catch me if you can
Catch me catch me catch me if you can
Catch me catch me catch me if you can

Hanging by a thread
Pushing back the edge
Tracing words that said
It leads me right back to you
Underneath it all
I may trip and fall
But you're my feather wing
Wouldn't change a thing

Went straight to my heart
Let me out of the dark
What have you done to me?
I was walking the wall
Now I'm a free fall

I'm a runaway
Jumping out of place
Be my parachute
Be my parachute
Throw me in the skies
Nothing left to hide
Just the fireflies

Catch me catch me catch me if you can
Catch me catch me catch me if you can
Catch me catch me catch me if you can
Catch me catch me catch me if you can

Maybe I should hit the ground
Maybe I mispelled a bound
But I'm not afraid at all
Everybody's dream I reach for this
A leap of faith is worth the risk
But when I am with you I just wanna be free falling

I'm a runaway
Be my parachute

I'm a runaway
Jumping out of place
Be my parachute
Be my parachute
Throw me in the skies
Nothing left to hide
Just the fireflies

Catch me, catch me
Catch me, catch me
Catch me, catch me
Catch me, catch me 



TŁUMACZENIE 
Pozwól mi być właścicielem ciemności
Wróć do początku
Obserwując każdy krok naprzeciw mnie
Byłeś w pogoni ognia
Chodziliśmy chwilę
Widzę to co chcę widzieć

Dalej wprost do mej głowy
Ja po prostu nie mogę tego ukryć
Co mi zrobiłeś
Chodziłam po ścianie
Teraz swobodnie spadam

Uciekam
Skacząc z miejsca
Bądź mym spadochronem
Bądź mym spadochronem
Wyrzuć mnie do nieba
Nie zwracając uwagi na wysokość
Tylko świetliki

Złap mnie jeśli potrafisz, złap mnie jeśli potrafisz
Złap mnie jeśli potrafisz, złap mnie jeśli potrafisz
Złap mnie jeśli potrafisz, złap mnie jeśli potrafisz
Złap mnie jeśli potrafisz, złap mnie jeśli potrafisz  


 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Soy Luna - Kto kogo dubbinguje? Prawda o dubbingu

Witam w tym poście temat: Kto kogo dubbinguje? Zastanawialiście się kiedyś kto podkłada głos waszego ulubionego aktora? Podałam linki z bardzo dokładną informacją  o osobie która podkłada głos i postaci z Soy Luny. Przykład:   Katarzyna Sawczuk (informacja o Katarzynie) – Luna Valente (informacja o Lunie) Miłego czytania Katarzyna Sawczuk – Luna Valente Marta Dylewska – Ámbar Smith Aleksandra Kowalicka – Nina Simonetti   Bartosz Wesołowski – Cato Paweł Ciołkosz – Miguel Valente Piotr Bajtlik – Tino Lucyna Malec – Sharon Benson Lidia Sadowa – Mónica Valente Wit Apostolakis-Gluziński – Matteo Balsano Mateusz Rusin – Nicolás „Nico” Navarro Barbara Garstka – Jazmín Gorjesi Maciej Falana – Simón Álvarez Marta Markowicz – Delfina „Delfi” Alzamendi Maciej Dybowski – Pedro Arias Klaudia Kuchtyk – Tamara Ríos Dominika Sell – Jimena „Jim” Medina Karolina Bacia – Yamila „Yam” Sánchez Józef Grzymał

Soy Luna sezon 2

Hejka!  Wiem, troszkę mnie tu nie było i bardzo Was za to przepraszam.Od teraz posty będą co tydzień i częściej. Więc przejdźmy wreszcie do posta Jak wiadomo, długo wyczekiwany przez nas 2 sezon rozpoczął się już wczoraj (18.09). Jak można zauważyć, dubbing jest dosyć słaby... U niektórych postaci, np.Amandy, Rey'a, Ramira, Tamary i Pedra .Postaci te mają dziwnie wyższy głosik :D Cóż, tak bywa.Miejmy nadzieję, że to się poprawi :) W 2 sezonie będzie duuużo nowości, np: - Kamery w J&R -Wieele piosenek -Dużo komplikacji w związkach -Odejście Tamary -,,Władza" Luny w J&R -Plan Ambar Do tego miliony innych rzeczy o   których napiszę w następnym poście. Ukaże się również nowa seria : Podsumowanie tygodnia. Dzięki za przeczytanie                                                                                                                           Ambi :*

Soy Luna: Podsumowanie tygodnia #2

Jak mówiłam, już dzisiaj nowe podsumowanie <3 Odcinek 6 Santi chwali Lunę na scenie. Rey próbuje zatrzymać panią Sharon, która chce biec i nakazuje tacie Luny zadzwonić po lekarza. Nina obiecuje pomoc Lunie w Poznaniu jej przeszłości.Następnie na scenie występuje z Gastonem w piosence ,,Mitad y Mitad" (opracowanie tej piosenki pod odcinkiem) Jim dziękuje Nico za piosenkę.Jim i Yam martwią  się, czemu nie ma Ramiro.Po chwili decydują się nie wystąpić. Na scenę wchodzi Ambar z piosenką ,,Como me Ves" Jim przypomina sobie, że przed Openem wysłała niemiła wiadomość Nico i próbuje to naprawić, usunięciem tego... Luna wieczorem spotyka w kuchni Pani Sharon.Milionerka musi z nią porozmawiać.Pyta ją jak się czuje itp.Po chwili przychodzi Rey i zabiera ją do pokoju. Ramiro chce przeprosić Jim i Yam za to, że go nie było na Openie. Jim ponownie próbuje odblokować telefon Nico, lecz tym razem blokuje ho na dobre. Sharon nadal rozmyśla nad