Przejdź do głównej zawartości

[Opracowanie] ,,¿Como me ves?" - Ambar


 Soy Luna 2

Cześć!
Dzisiaj zajmiemy się piosenką ¿Como me ves? - Jak mnie widzisz.




                                                        Piosenka na płycie


                                               Wykonanie Ambar na Openie



                                               MUSIC ON - Valu opowiada


                                                    Tekst :                                                                          
                                           Lo que quiera puedo ser                                                  
Cuando piensas que me iré
Todo al revés

Un espejo, una señal
¿Que pasara?
Me preguntas que sera
Lo veras

Lo que todos quieren ser
¿Como me ves?
La que siempre quieren ver
No fallare

Un espejo, una señal
¿Que pasara?
Me preguntas que sera

Nada cambiara
Esto es lo que soy
Mirarte a los ojos sin perdón
Mi fuerza, mi destino, es mi canción

Voy a salir de tu espejo
Voz que a lo lejos me encontró
Palabras que envuelven mi corazón
¿Cómo me ves?, soy tu reflejo

Siempre estará en mi tu amor
Quiero decirte
Como me ves, yo soy


Lo que quiera puedo ser
¿Como me ves?
Cuando piensas que me iré
Todo al revés

Un espejo, una señal
¿Que pasara?
Me preguntas que sera
     
Lo veras

Lo que todos quieren ser
¿Como me ves?
La que siempre quieren ver
No fallare

Un espejo, una señal
¿Que pasara?
Me preguntas que sera
Lo veras

Nada cambiara
Esto es lo que soy
Mirarte a los ojos sin perdón
Mi fuerza, mi destino, es mi canción

Voy a salir de tu espejo
Voz que a lo lejos me encontró
Palabras que envuelven mi corazón
¿Cómo me ves?, soy tu reflejo

Siempre estará en mi tu amor
Quiero decirte
                                                                  Como me ves, yo soy  
   
                                                           




Tłumaczenie :
Jaka chcę, mogę być
Jak mnie widzisz?
Kiedy myślisz, że odejdę
Wszystko na odwrót

Jedno lustro, jeden znak
Co się stanie?
Pytasz mnie, co będzie
Zobaczysz

Jakim każdy chce być
Jak mnie widzisz?
Jaką zawsze chcesz mnie widzieć
Nie zawiodę

Jedno lustro, jeden znak
Co się stanie?
Pytasz mnie, co będzie
Zobaczysz

Nic się nie zmieni
To jest to, kim jestem
Spojrzeć ci w oczy bez przebaczenia
Moja siła, moje przeznaczenie, to moja piosenka

Zamierzam opuścić twoje lustro
Głos, który odnalazł mnie w oddali
Słowa, które otaczają moje serce
Jak mnie widzisz? Jestem twoim odbiciem

Zawsze będzie we mnie twoja miłość
Chcę ci powiedzieć
Jak mnie widzisz, jestem

Jaka chcę, mogę być
Jak mnie widzisz?
Kiedy myślisz, że odejdę
Wszystko na odwrót

Jedno lustro, jeden znak
Co się stanie?
Pytasz mnie, co będzie
Zobaczysz

Jakim każdy chce być
Jak mnie widzisz?
Jaką zawsze chcesz mnie widzieć
Nie zawiodę

Jedno lustro, jeden znak
Co się stanie?
Pytasz mnie, co będzie
Zobaczysz

Nic się nie zmieni
To jest to, kim jestem
Spojrzeć ci w oczy bez przebaczenia
Moja siła, moje przeznaczenie, to moja piosenka

Zamierzam opuścić twoje lustro
Głos, który odnalazł mnie w oddali
Słowa, które otaczają moje serce
Jak mnie widzisz? Jestem twoim odbiciem

Zawsze będzie we mnie twoja miłość
Chcę ci powiedzieć
Jak mnie widzisz, jestem  


To tyle.Dajcie znać jak Wam się podoba ta piosenka

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Soy Luna - Kto kogo dubbinguje? Prawda o dubbingu

Witam w tym poście temat: Kto kogo dubbinguje? Zastanawialiście się kiedyś kto podkłada głos waszego ulubionego aktora? Podałam linki z bardzo dokładną informacją  o osobie która podkłada głos i postaci z Soy Luny. Przykład:   Katarzyna Sawczuk (informacja o Katarzynie) – Luna Valente (informacja o Lunie) Miłego czytania Katarzyna Sawczuk – Luna Valente Marta Dylewska – Ámbar Smith Aleksandra Kowalicka – Nina Simonetti   Bartosz Wesołowski – Cato Paweł Ciołkosz – Miguel Valente Piotr Bajtlik – Tino Lucyna Malec – Sharon Benson Lidia Sadowa – Mónica Valente Wit Apostolakis-Gluziński – Matteo Balsano Mateusz Rusin – Nicolás „Nico” Navarro Barbara Garstka – Jazmín Gorjesi Maciej Falana – Simón Álvarez Marta Markowicz – Delfina „Delfi” Alzamendi Maciej Dybowski – Pedro Arias Klaudia Kuchtyk – Tamara Ríos Dominika Sell – Jimena „Jim” Medina Karolina Bacia – Yamila „Yam” Sánchez Józef Grzymał

Soy Luna sezon 2

Hejka!  Wiem, troszkę mnie tu nie było i bardzo Was za to przepraszam.Od teraz posty będą co tydzień i częściej. Więc przejdźmy wreszcie do posta Jak wiadomo, długo wyczekiwany przez nas 2 sezon rozpoczął się już wczoraj (18.09). Jak można zauważyć, dubbing jest dosyć słaby... U niektórych postaci, np.Amandy, Rey'a, Ramira, Tamary i Pedra .Postaci te mają dziwnie wyższy głosik :D Cóż, tak bywa.Miejmy nadzieję, że to się poprawi :) W 2 sezonie będzie duuużo nowości, np: - Kamery w J&R -Wieele piosenek -Dużo komplikacji w związkach -Odejście Tamary -,,Władza" Luny w J&R -Plan Ambar Do tego miliony innych rzeczy o   których napiszę w następnym poście. Ukaże się również nowa seria : Podsumowanie tygodnia. Dzięki za przeczytanie                                                                                                                           Ambi :*

Soy Luna: Podsumowanie tygodnia #2

Jak mówiłam, już dzisiaj nowe podsumowanie <3 Odcinek 6 Santi chwali Lunę na scenie. Rey próbuje zatrzymać panią Sharon, która chce biec i nakazuje tacie Luny zadzwonić po lekarza. Nina obiecuje pomoc Lunie w Poznaniu jej przeszłości.Następnie na scenie występuje z Gastonem w piosence ,,Mitad y Mitad" (opracowanie tej piosenki pod odcinkiem) Jim dziękuje Nico za piosenkę.Jim i Yam martwią  się, czemu nie ma Ramiro.Po chwili decydują się nie wystąpić. Na scenę wchodzi Ambar z piosenką ,,Como me Ves" Jim przypomina sobie, że przed Openem wysłała niemiła wiadomość Nico i próbuje to naprawić, usunięciem tego... Luna wieczorem spotyka w kuchni Pani Sharon.Milionerka musi z nią porozmawiać.Pyta ją jak się czuje itp.Po chwili przychodzi Rey i zabiera ją do pokoju. Ramiro chce przeprosić Jim i Yam za to, że go nie było na Openie. Jim ponownie próbuje odblokować telefon Nico, lecz tym razem blokuje ho na dobre. Sharon nadal rozmyśla nad