Przejdź do głównej zawartości

Soy Luna - [Opracowanie] ,,No te pido mucho" - Luna

Hejka!
Dzisiaj kolejne opracowanie.Tym razem ,,No te pido mucho" (Nie proszę cię o wiele) w wykonaniu Karol.




Płyta




Teledysk




Karol na ig <3



Tekst:
 No te pido mucho
Te pido bastante
No te pido nada
Solamente tu amor

No te pido abrazos
No te pido un beso
Solo una mirada
Te lo pido por favor

Y veo pasar los segundos
Sin verte a mi lado
Me apagas el sol

Si me quieres
Dame tus colores
Un secreto entre tu y yo
Si prefieres un ramo de flores
Con latidos de tu corazón

Si me quieres
Quédate a mi lado
Que mis sueños se hagan realidad
Y al fin despertare
Y al fin despertare

Si te pido un sueño
Sueño con tu risa
Sueño que tu seas
Diferente a los demás

Si nada te pido
Me siento tan sola
Me siento a esperarte
Porque se que entenderás

Y veo pasar los segundos
Si estas a mi lado
Enciendes el sol

Si me quieres
Dame tus colores
Un secreto entre tu y yo
Si prefieres un ramo de flores
Con latidos de tu corazón

Si me quieres
Quédate conmigo
Que mis sueños se hagan realidad
Y al fin despertare
Y al fin despertare

Y tengo esperanzas
Algo cambiara
Y tengo esperanzas
Amanecerá

Si me quieres
Dame tus colores
Un secreto entre tu y yo
Si prefieres un ramo de flores
Con latidos de tu corazón

Si me quieres
Quédate a mi lado
Que mis sueños se hagan realidad
Y al fin despertare
Y al fin despertare

No te pido mucho
Te pido bastante
Solo una mirada
Te lo pido por favor 

Tłumaczenie:
Nie proszę o wiele
Proszę wystarczająco
Nie proszę Cię o nic
Tylko o twoją miłość

Nie proszę o uścisk
Nie proszę o pocałunek
Tylko o jedno spojrzenie
Proszę

I widzę mijane sekundy
Nie widząc Cię przy moim boku
Gasisz słońce

Jeśli chcesz mnie
Daj mi swoje kolory
Sekret między mną a tobą
Jeśli wolisz bukiet kwiatów
Z bicia twojego serca

Jeśli chcesz mnie
Zostań przy mnie
Może moje sny są rzeczywistością
I w końcu się obudzę
I w końcu się obudzę

Jeśli pytasz o marzenia
Marzę o twoim uśmiechu
Marzeniem, którym ty jesteś
Różni się od innych

Jeśli pytasz o coś
Czuje się taka samotna
Czekam na Ciebie
Bo wiem, że zrozumiesz

I widzę mijane sekundy
Nie widząc Cię przy moim boku
Gasisz słońce

Jeśli chcesz mnie
Daj mi swoje kolory
Sekret między mną a tobą
Jeśli wolisz bukiet kwiatów
Z bicia twojego serca

Jeśli chcesz mnie
Zostań przy mnie
Może moje sny są rzeczywistością
I w końcu się obudzę
I w końcu się obudzę

I mam nadzieję
Coś się zmieni
I mam nadzieję

Jeśli chcesz mnie
Daj mi swoje kolory
Sekret między mną a tobą
Jeśli wolisz bukiet kwiatów
Z bicia twojego serca

Jeśli chcesz mnie
Zostań przy mnie
Może moje sny są rzeczywistością
I w końcu się obudzę
I w końcu się obudzę

Nie proszę o wiele
Proszę wystarczająco
Nie proszę Cię o nic
Tylko o twoją miłość
Poznaj historię zmian tego tłumaczenia

Mam nadzieję, że post się podobał.Chcę jeszcze napisać,  że właśnie w czerwcu mija rok od założenia bloga.Do następnego posta

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Soy Luna - Kto kogo dubbinguje? Prawda o dubbingu

Witam w tym poście temat: Kto kogo dubbinguje? Zastanawialiście się kiedyś kto podkłada głos waszego ulubionego aktora? Podałam linki z bardzo dokładną informacją  o osobie która podkłada głos i postaci z Soy Luny. Przykład:   Katarzyna Sawczuk (informacja o Katarzynie) – Luna Valente (informacja o Lunie) Miłego czytania Katarzyna Sawczuk – Luna Valente Marta Dylewska – Ámbar Smith Aleksandra Kowalicka – Nina Simonetti   Bartosz Wesołowski – Cato Paweł Ciołkosz – Miguel Valente Piotr Bajtlik – Tino Lucyna Malec – Sharon Benson Lidia Sadowa – Mónica Valente Wit Apostolakis-Gluziński – Matteo Balsano Mateusz Rusin – Nicolás „Nico” Navarro Barbara Garstka – Jazmín Gorjesi Maciej Falana – Simón Álvarez Marta Markowicz – Delfina „Delfi” Alzamendi Maciej Dybowski – Pedro Arias Klaudia Kuchtyk – Tamara Ríos Dominika Sell – Jimena „Jim” Medina Karolina Bacia – Yamila „Yam” Sánchez Józef Grzymał

Soy Luna sezon 2

Hejka!  Wiem, troszkę mnie tu nie było i bardzo Was za to przepraszam.Od teraz posty będą co tydzień i częściej. Więc przejdźmy wreszcie do posta Jak wiadomo, długo wyczekiwany przez nas 2 sezon rozpoczął się już wczoraj (18.09). Jak można zauważyć, dubbing jest dosyć słaby... U niektórych postaci, np.Amandy, Rey'a, Ramira, Tamary i Pedra .Postaci te mają dziwnie wyższy głosik :D Cóż, tak bywa.Miejmy nadzieję, że to się poprawi :) W 2 sezonie będzie duuużo nowości, np: - Kamery w J&R -Wieele piosenek -Dużo komplikacji w związkach -Odejście Tamary -,,Władza" Luny w J&R -Plan Ambar Do tego miliony innych rzeczy o   których napiszę w następnym poście. Ukaże się również nowa seria : Podsumowanie tygodnia. Dzięki za przeczytanie                                                                                                                           Ambi :*

Soy Luna: Podsumowanie tygodnia #2

Jak mówiłam, już dzisiaj nowe podsumowanie <3 Odcinek 6 Santi chwali Lunę na scenie. Rey próbuje zatrzymać panią Sharon, która chce biec i nakazuje tacie Luny zadzwonić po lekarza. Nina obiecuje pomoc Lunie w Poznaniu jej przeszłości.Następnie na scenie występuje z Gastonem w piosence ,,Mitad y Mitad" (opracowanie tej piosenki pod odcinkiem) Jim dziękuje Nico za piosenkę.Jim i Yam martwią  się, czemu nie ma Ramiro.Po chwili decydują się nie wystąpić. Na scenę wchodzi Ambar z piosenką ,,Como me Ves" Jim przypomina sobie, że przed Openem wysłała niemiła wiadomość Nico i próbuje to naprawić, usunięciem tego... Luna wieczorem spotyka w kuchni Pani Sharon.Milionerka musi z nią porozmawiać.Pyta ją jak się czuje itp.Po chwili przychodzi Rey i zabiera ją do pokoju. Ramiro chce przeprosić Jim i Yam za to, że go nie było na Openie. Jim ponownie próbuje odblokować telefon Nico, lecz tym razem blokuje ho na dobre. Sharon nadal rozmyśla nad