Przejdź do głównej zawartości

Czy będzie 2 sezon? Wywiad

W tym poście wywiad Aną Jarą Martinez, która w serialu wciela się w pomysłową Jim.



Rok temu Ana stawiła czoła wielkiemu wyzwaniu jakim była rola Jim w Soy Lunie. Właściwie to właśnie ta rola była jej pierwszą "poważniejszą".
Zaledwie miesiąc po premierze Soy Luny w Ameryce Łacińskiej Ana zdobyła sympatię publiczności: 
..Jeszcze w to nie wierzę. Praca na planie Soy Luny to ekscytujące doświadczenie. Nigdy nie wyjeżdżałam na długo od rodziny, nie mówiąc o opuszczeniu Europy! Dzięki tej przygodzie nauczyłam się jak być niezależną".

Jak to się stało, że dostałaś rolę w Soy Lunie?
Znalazłam kolegę, który prowadził casting do owej produkcji. Byłam przekonana, że mnie nie zechcę, że nie szukają osób bez większego doświadczenia. Dlatego też nie liczyłam na żaden odzew. Jednak kilka dni później ten znajomy zadzwonił do mnie i powiedział, że mam tę rolę! Pamiętam jak nie mogłam powstrzymać krzyków radości na ulicy! Wiedziałam, ze spełnia się moje marzenie.
Jesteś jedyną hiszpanką w obsadzie.
Tak, jestem bardzo dumna, że mogę reprezentować mój kraj. Ponadto dyrektorzy pozwolili zachować mi mój hiszpański akcent! Wspaniale, prawda?

 Przedstaw nam swojego bohatera.
Jim to kreatywna dziewczyna z bardzo bujną wyobraźnią. Razem z Jam stanowią takie ,,papużki nierozłączki''. Poza Yam, Jim przyjaźni się również z główną bohaterką - Luną Valente.

Czy jest coś, co łączy Ciebie i Jim?
Jestem tak samo impulsywna i energiczna, a w mojej głowie ciągle pojawiają się nowe pomysły!! Ponadto bardzo cenię sobie przyjaźń, tak samo jak Jim.

Jaka jest najbardziej pozytywna i negatywna cecha Jim?
Pozytywną z pewnością jest to, że Jim nigdy się nie poddaje, podkreślając swoją siłę i radość. Jej negatywną cechą jest to, że jest nieco histeryczna i niepewna.
Jak ocenisz efekty pracy?
Przede wszystkim była to świetna zabawa i jestem bardzo zadowolona z efektów.

Czy jazda na wrotkach komplikowała zadanie?
Raczej nie było z tym problemu, ponieważ jak byłam mała już jeździłam. Poza tym na planie mieliśmy sześć miesięcy intensywnych treningów!
Najważniejsze pytanie: Czy będą kolejne sezony?
Byłabym zachwycona, gdybym mogła powrócić na plan Soy Luny. Prawda jest taka, że wszystko jest teraz w rękach publiczności - jeśli nas polubią są szanse na kolejny sezon.
Jak widzicie wszystko jest w naszych rękach!
 Jak sądzicie będzie 2 sezon?

Podobał się post?

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Soy Luna - Kto kogo dubbinguje? Prawda o dubbingu

Witam w tym poście temat: Kto kogo dubbinguje? Zastanawialiście się kiedyś kto podkłada głos waszego ulubionego aktora? Podałam linki z bardzo dokładną informacją  o osobie która podkłada głos i postaci z Soy Luny. Przykład:   Katarzyna Sawczuk (informacja o Katarzynie) – Luna Valente (informacja o Lunie) Miłego czytania Katarzyna Sawczuk – Luna Valente Marta Dylewska – Ámbar Smith Aleksandra Kowalicka – Nina Simonetti   Bartosz Wesołowski – Cato Paweł Ciołkosz – Miguel Valente Piotr Bajtlik – Tino Lucyna Malec – Sharon Benson Lidia Sadowa – Mónica Valente Wit Apostolakis-Gluziński – Matteo Balsano Mateusz Rusin – Nicolás „Nico” Navarro Barbara Garstka – Jazmín Gorjesi Maciej Falana – Simón Álvarez Marta Markowicz – Delfina „Delfi” Alzamendi Maciej Dybowski – Pedro Arias Klaudia Kuchtyk – Tamara Ríos Dominika Sell – Jimena „Jim” Medina Karolina Bacia – Yamila „Yam” Sánchez Józef Grzymał

Soy Luna sezon 2

Hejka!  Wiem, troszkę mnie tu nie było i bardzo Was za to przepraszam.Od teraz posty będą co tydzień i częściej. Więc przejdźmy wreszcie do posta Jak wiadomo, długo wyczekiwany przez nas 2 sezon rozpoczął się już wczoraj (18.09). Jak można zauważyć, dubbing jest dosyć słaby... U niektórych postaci, np.Amandy, Rey'a, Ramira, Tamary i Pedra .Postaci te mają dziwnie wyższy głosik :D Cóż, tak bywa.Miejmy nadzieję, że to się poprawi :) W 2 sezonie będzie duuużo nowości, np: - Kamery w J&R -Wieele piosenek -Dużo komplikacji w związkach -Odejście Tamary -,,Władza" Luny w J&R -Plan Ambar Do tego miliony innych rzeczy o   których napiszę w następnym poście. Ukaże się również nowa seria : Podsumowanie tygodnia. Dzięki za przeczytanie                                                                                                                           Ambi :*

Soy Luna: Podsumowanie tygodnia #2

Jak mówiłam, już dzisiaj nowe podsumowanie <3 Odcinek 6 Santi chwali Lunę na scenie. Rey próbuje zatrzymać panią Sharon, która chce biec i nakazuje tacie Luny zadzwonić po lekarza. Nina obiecuje pomoc Lunie w Poznaniu jej przeszłości.Następnie na scenie występuje z Gastonem w piosence ,,Mitad y Mitad" (opracowanie tej piosenki pod odcinkiem) Jim dziękuje Nico za piosenkę.Jim i Yam martwią  się, czemu nie ma Ramiro.Po chwili decydują się nie wystąpić. Na scenę wchodzi Ambar z piosenką ,,Como me Ves" Jim przypomina sobie, że przed Openem wysłała niemiła wiadomość Nico i próbuje to naprawić, usunięciem tego... Luna wieczorem spotyka w kuchni Pani Sharon.Milionerka musi z nią porozmawiać.Pyta ją jak się czuje itp.Po chwili przychodzi Rey i zabiera ją do pokoju. Ramiro chce przeprosić Jim i Yam za to, że go nie było na Openie. Jim ponownie próbuje odblokować telefon Nico, lecz tym razem blokuje ho na dobre. Sharon nadal rozmyśla nad